piątek, 29 lipca 2011

Wernisaż wystawy haftu krzyżykowego.






W dniu 29 lipca w odbył się wernisaż  wystawy
"Igłą malowane".





Pani Ela z entuzjazmem wita wszystkich gości i przedstawia Panią Gosławę Jaroniak i Iwonę Gruner, które będą przez tydzień prowadzić warsztaty.

 



Prezentacja osób wystawiających swoje prace:
Bogusława Siczek
zam. Słowak, gmina Lutomiersk; haftuję od 20 lat, to moja pasja i sposób na wypełnienie wolnego czasu.
Teresa Stańczyk
zam. Bełdów gmina Aleksandrów Ł., emerytowany dyrektor Szkoły Podstawowej w Bełdowie. Haftuję odkąd przeszłam na emeryturę,w ten sposób realizuję swoje życiowe marzenie.
Joanna Jercha
zam. Wartkowice gmina Wartkowice, pracownik samorządowy; haftuję od 6 lat , jest to dla mnie sposób na spędzenie wolnego czasu.
Agnieszka Dratwicka
zam. Sanie gmina Aleksandrów Ł., filmoznawca, specjalista ds. reklamy.
Gosława Jaroniak
zam. Rąbień gmina Aleksandrów Ł., rencistka, grawer; kocham haftowanie, robię to od 30 lat.
Iwona Gruner
zam. Aleksandrów Łódzki; jestem rodowitą Aleksandrowianką, emerytowaną nauczycielką, haftuję od lat.
Andrzej Gruner
zam. Aleksandrów Łódzki, doręczyciel; obrazek wyhaftowałem na urlopie, była deszczowa pogoda – haftowałem, aby zabić czas.
Jadwiga Heyda
zam. Łódź; pochodzę z kresów wschodnich, jestem emerytowanym architektem.
Magdalena Grzegory
zam. Aleksandrów Łódzki
Mirosława Grzegory
zam. Łódź
Maria Szurmiej zmarła w 1990 r. pochodziła z kresów wschodnich
Bożena Szurmiej
wnuczka Marii zam. Łódź, lekarz; jak się ma nogę w gipsie, przeczytaną zaległą lekturę, to z nudów można niejeden obrazek wyhaftować.
Agata Łepska
zam. Adamów Stary gmina Aleksandrów Ł.; haftem krzyżykowym zainteresowałam się 8 lat temu. Później stał się moim hobby. Jest bardzo interesującym i uspokajającym zajęciem. Staram się wykorzystać każdą chwilę na haftowanie, bo warto...
Alfreda Łepska
zam. Adamów Stary gmina Aleksandrów Łódzki; haftem krzyżykowym wyszywam od 15 lat. To zajęcie pozwala mi odpoczywać i zrelaksować się. Stał się moją tradycją, którą chcę kultywować w rodzinie.
Katarzyna Jaśkiewicz
zam. Adamów Nowy gmina Aleksandrów Ł; wyszywania haftem krzyżykowym nauczyła mnie moja Mama. Ona zaszczepiła we mnie tą tradycję. Gdy haftuję wyciszam się i odpoczywam. Technika ta pozwala mi tworzyć niesamowite obrazy.
Magdalena Banacka
zam. Łódź
Ewa Zeliger
zam. Ozorków; jestem niepełnosprawna, haftuję od 2 lat, to moje hobby , sposób na zapełnienie wolnego czasu i na zarabianie pieniędzy na wózek inwalidzki.
Elżbieta Karaś
zam. Aleksandrów Ł.; bez tworzenia moje życie byłoby bezbarwne.
Beata Grabarczyk
zam. Adamów Stary gmina Aleksandrów Ł., haftuję od dzieciństwa, jak powiadają jestem
dziedzicznie obciążona potrzebą tworzenia.
Hanna Grzędowicz
emerytowany architekt.







Otwarcie wystawy uświetniła swoim koncertem, kapela ludowa "Aleksandrowianie".











Prace wykonane haftem krzyżykowym, będzie można podziwiać do 15 sierpnia w Klubokawiarni, na ulicy Ogrodowej 1.

Zapraszamy.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...