czwartek, 24 lipca 2014

26.07.(sobota) wystawa "Uroki mojego miasta"

26.07.(sobota) godz.17.00 - 19.00
wystawa plenerowa "Uroki mojego miasta"
teren przed Biblioteką Publiczną im.Jana Machulskiego
Aleksandrów Łodzki pl. Kosciuszki 12
wystawa jest wydarzeniem towarzyszącym Festiwalowi Filharmonii Łodzkiej "Kolory Polski" w Aleksandrowie


”Uroki mojego miasta” to wynik   pracy twórczej artystów plastyków oraz młodzieży  z Aleksandrowa Łódzkiego.  Na obrazach utrwalają  niepowtarzalne piękno i urodę naszej gminy, jej wielokulturową historię i tradycję, a także  walory przyrodniczo-turystyczne. Na wystawie pokażemy obrazy zabytkowych, urokliwych dworów naszego regionu, miejsca świadczące o wielokulturowej jego przeszłości Artyści utrwalili też  piękne zakątki przyrodnicze naszej gminy: dolinę Bzury, przydworskie stawy, oczka wodne ,zalew Zgniłe Błoto czy rezerwat Torfowisko Rąbień. Z opisanymi miejscami  związani jesteśmy  emocjonalnie bo to nasze korzenie, nasza przeszłość która ukształtowała obecny wizerunek miasta.
 Wystawa będzie  prezentowana podczas koncertu Wędrownego Festiwalu Filharmonii Łódzkiej "Kolory Polski" na terenie przed Biblioteką Publiczną im Jana Machulskiego w godz.17.00 - 19.00,a potem będzie można ja oglądać w czytelni Biblioteki.
Wystawa doskonale  wpisuje się w cykl imprez organizowanych przez Bibliotekę i Partnerstwo pod hasłem „Cudze chwalicie swego nie znacie”


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...